هر چی دلت بخواد کامپیوتر -موبایل-ماهواره

کامپیوتر -موبایل-ماهواره - نرم افزار- آموزش- عکس موزیک -کلیپ کرک و سریال برنامه ها و....

هر چی دلت بخواد کامپیوتر -موبایل-ماهواره

کامپیوتر -موبایل-ماهواره - نرم افزار- آموزش- عکس موزیک -کلیپ کرک و سریال برنامه ها و....

چگونه می توان یک دوربین دیجیتال مناسب انتخاب و خرید کرد

تفاوت یک دوربین سنتی با دوربین دیجیتال چیست؟ راستی جایگاه دوربین دیجیتال کجاست ویژگی های مهم مرتبط با دوربین دیجیتال کدام است؟ پارامترهای و مشخصات مهم در زمان انتخاب یک دوربین دیجیتال می توان چه مواردی ذکر کرد؟ جواب ساده است در این گفتار به مبحث نحوه انتخاب یک دوربین دیجیتال می پردازیم.  

تفاوت یک دوربین سنتی با دوربین دیجیتال چیست؟ راستی جایگاه دوربین دیجیتال کجاست ویژگی ها ی مهم مرتبط با دوربین دیجیتال کدام است؟ پارامترهای و مشخصات مهم در زمان انتخاب یک دوربین دیجیتال می توان چه مواردی ذکر کرد؟ جواب ساده است در این گفتار به مبحث نحوه انتخاب یک دوربین دیجیتال می پردازیم.  

روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

ویروس Flame بعد از دوسال کشف شد +دانلود فایل شناسایی و پاکسازی

هنوز زمان زیادی از کشف ویروس خطرناک Stuxnet نگذشته است که بار دیگر شرکت‌های امنیتی خبر از کشف نمونه دیگر می‌دهند. این بار اما بسیار خطرناک‌تر و پیشرفته‌تر. دیروز شرکت امنیتی Kaspersky در وبلاگ خود خبر از کشف بدافزار بسیار پیشرفته جدیدی را داد که با توجه به شواهد از سال 2010 تا کنون در منطقه غرب آسیا مشغول فعالیت است و البته همچنان ادامه می‌دهد.
Kaspersky که این بدافزار را به خاطر نام فایل‌های کشف شده Flame به معنی "شعله آتش" می‌نامد، اعلام کرده است که این بدافزار پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین در نوع خود است که قادر به سرقت هرگونه اطلاعات از کامپیوتر قربانی خواهد بود به طوری که حتی توانایی ضبط مکالمات صوتی انجام شده را نیز داراست و در واقع می‌توان گفت هرکاری که دلش بخواهد قادر است انجام دهد. این شرکت همچنین اعلام کرده است که المانی خاص در این ویروس کشف شده است که تنها در ویروس استاکس‌نت دیده شده اما این ویروس به مراتب قوی‌تر از استاکس‎نت عمل می‌کند. نکته قابل توجه زمان آغاز به کار این ویروس است که بسیار نزدیک به زمان کشف استاکس‌نت است. ویروس شعله بنا به گزارشات، از ماه مارس سال 2010 میلادی شروع به کار کرده است و حتی گمان می‌رود که تاریخ آن به قبل‌تر نیز برگردد، این در حالیست که استاکس‌نت هم تقریبا دو ماه بعد کشف شد. موضوع جالب این است که این ویروس به نوعی اتفاقی به دام افتاده است و احتمالا اگر قرار به کشف آن توسط نرم‌افزارهای امنیتی بود سالهای سال فعالیت آن ادامه پیدا می‌کرد. 

 

برای اطلاعات بیشتر. غیر فعال کردن و چک کردن سیستم و از بین بردن اینویروس خطرناک روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...