هر چی دلت بخواد کامپیوتر -موبایل-ماهواره

کامپیوتر -موبایل-ماهواره - نرم افزار- آموزش- عکس موزیک -کلیپ کرک و سریال برنامه ها و....

هر چی دلت بخواد کامپیوتر -موبایل-ماهواره

کامپیوتر -موبایل-ماهواره - نرم افزار- آموزش- عکس موزیک -کلیپ کرک و سریال برنامه ها و....

به یاد مادر

دروغ های مادر

"فرزندم برنج بخور، من گرسنه نیستم." و این اوّلین دروغی بود که به من گفت.

زمان گذشت و قدری بزرگتر شدم. مادرم کارهای منزل را تمام میکرد و بعد برای صید ماهی به نهر کوچکی که در کنار منزلمان بود می‏رفت. مادرم دوست داشت من ماهی بخورم تا رشد و نموّ خوبی داشته باشم. یک دفعه توانست به فضل خداوند دو ماهی صید کند. به سرعت به خانه بازگشت و غذا را آماده کرد و دو ماهی را جلوی من گذاشت. شروع به خوردن ماهی کردم و اوّلی را تدریجاً خوردم. مادرم ذرّات گوشتی را که به استخوان و تیغ ماهی چسبیده بود جدا میکرد و میخورد؛ دلم شاد بود که او هم مشغول خوردن است. ماهی دوم را جلوی او گذاشتم تا میل کند. امّا آن را فوراً به من برگرداند و گفت:

"بخور فرزندم؛ این ماهی را هم بخور؛ مگر نمیدانی که من ماهی دوست ندارم؟" و این دروغ دومی بود که مادرم به من گفت.

ادامه مطلب ...

قویترین نرم افزار ویرایش و ساخت فایل های PDF با Foxit Phantom 2

Foxit Phantom 2.2.3.1112

امروزه نرم افزارهای زیادی در زمینه نمایش ، ویرایش و ایجاد فایل های PDF تولید شده اند و هر کدام هم ویژگی ها و طرفداران خاص خود را دارند اما نرم افزار پر کاربردی که امروز قصد معرفی آن را برای شما عزیزان داریم مدتی است که بین بیشتر کاربران کامپیوتری مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران فراوانی را هم به سمت خود کشیده است و به یک رقیب جدی و مهم در برابر نرم افزار Adobe Acrobat محصول شرکت بزرگ و معروف Adobe تبدیل شده است.

به احتمال فراوان نام یکی از 2 نرم افزار حرفه ای Foxit Reader و Foxit Pdf Editor تا به حال شنیده اید و همچنین ممکن است از یکی یا هر دو آنها استفاده کرده باشید و کارایی ها و ویژگی های منحصر به فرد آنها را دیده اید و جذب این نرم افزار های سبک و فوق العاده شده اید. این سایت امروز قصد معرفی نرم افزاری جهت مدیریت فایل های PDF را دارد که هر دو نرم افزار مذکور را در بر می گیرد.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

تصاویر جدیدترین حیوانات کشف شده سال 2010

۱- اختاپوس گونه بنفش: این نوع اختاپوس که تشخیص وابستگی آن به گونه های شناخته شده جانداران تاکنون تکمیل نشده در ماه ژوئیه در عمق آب های اقیانوس اطلس در سواحل کانادا کشف شد. کشف این جاندار همراه با ده گونه دیگر در این منطقه می تواند دانش مربوط به حیات وحش در آب های بسیار سرد را تکمیل کند

برای دیدن بقه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

نرم افزار فشرده ساز 7zip 9.20 بدون نیاز به نصب

 

7zip 9.20  آخرین نسخه انتشار یافته توسط یکی از شرکت های معروف در راستای نرم افزار های فشرده سازی می باشد. ۷ زیپ را می توان به یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های حال حاضر جهت فشرده سازی فایل ها و یا خارج کردن فایل ها از حالت فشرده معرفی کرد. این نرم افزار یک نرم افزار اوپن سورس یا متن باز است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته تا به راحتی و با قدرت بسیار بالا فایل های خود را فشرده سازند. همچنین این نرم افزار قادر است بر روی فایل های فشرده شده شما رمز عبور بگذارد و فایل های  با پسوند RAR را از حالت فشرده خارج و به عبارتی اکسترکت کند.این نرم افزار در 2 نسخه قابل نصب و بدون نیاز به نصب هم اکنون در اختیار شما می باشد

برای دانلود آخرین ور‍‍ژن این نرم افزار بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

بازار رقابت کارتهای گرافیک در سال ۲۰۱۰

پس از شنیدن نام "کارت گرافیک" اولین چیزی که به ذهن خیلی از ما خطور می کند؛ نام دو شرکت Nvidia و AMD است. این دو شرکت از گذشته ها رقابت سخت و تنگاتنگی را تجربه می کردند و از قضا امسال مثل سال های قبل پیش نرفت.

ادامه مطلب ...